Dör av tristess..

Just nu känner jag att jag har sjukt tråkigt.. har suttit nu hela veckan med en jävla annonsprislista där man ska ta reda på hur mycket en helsida annons kostar i typ 100000000 tidningar.. tar fan hela livet seriöst..
Har ätit nästan ett helt paket riskakor på mindre än två timmar.. bara för att jag haft tråkigt.. då kan man äta för då blir allt lite roligare.. men nu sitter jag här med ont i magen och luktar lök i käften. Får skylla mig själv! om typ 20 minuter slutar jag äntligen, då ska jag ta mig bort till ojojoj på söder en snabbis och ta ett glas vin eller liknande. men jag stannar inte länge.. en resväska ligger hemma och gapar åt mig och ska matas på med kläder och dyrligt.. sen känner jag mig så sjukt ful och glömde ta med mig saker så man kan rätta till ansiktet hemma.. såklart. som en tjockis efter alla riskakor känner jag mig också..

I morn åker jag till patrics landställe och bara myser hela helgen, ska bli underbart! sen kommer jag hem på söndag och då lär det vara stressigt ända fram till tisdag natt då jag åker.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0