Det bästa jag vet

Efter en helg av bravader med barevents (det blev bowling, drinkar och dans på ambasadeur) och kinnektspelande med mina finaste tjejer och jobb på söndagen, fick jag igår äntligen ligga bredvid min fina pojke och bli omhållen. Att ligga på kudden bredvid, och bara titta på ett vackert ansikte. att få krypa in i halsgropen och somna lugn och utan oro. Det är det finaste jag vet

Nästa vecka drar jag iväg i 10 hela dagar till sydafrikas savanner och vilddjur. ska bli en upplevelse som aldrig förr, och jag längtar efter lite värme mitt i denna eländiga vinter!

Ikväll har jag bestämt att jag ska mysa lite mer med min finis, måste passa på då jag blir utan i nästan två veckor snart!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0