Dag 2- ett pinsamt ögonblick

jag tror inte att jag har något speciellt som jag kan komma på nu i skrivande stund, jag är mer en sån som själv känner att jag gör något pinsamt, sen kan det gnaga mig en hel vecka typ, och varje gång jag tänker på det blir jag generad. Dom flesta sådana händelser sker väl när man har fått lite alkohol i kroppen, och just då när man gör det, känns det inte alls pinsamt. Men när man vaknar dagen efter, och tänker tillbaka på vad man gjort kvällen innan och kommer ihåg det där som man för stunden tyckte var så otroligt fyndigt, skäms man så mycket att man vill gräva ner sig under täcket resten av dagen. Sen tänker man på det ett tag... och blir som sagt generad när man upprepar i huvudet vad man gjorde. Men sen är det som bortblåst!

Så jag tror inte att jag har något specifikt som jag kan berätta, det är som där småsakerna som är jobbigast!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0