Dag 1. Presentera mig själv

hihi

Hej! Jag heter rebecka Oscarsson, är nitton år och går tredje året på gymnasiet.
Så brukar man väl alltid börja? men sen då? jag är så dålig på att presentera mig själv.. jag får alltid allt att låta som ett personligt brev, där man överkryddar med såååå fina ord om sig själv. Jag är såååå utåtriktad, och har sååååå bra hand om människor, jag jobbar sååååå bra i stress och är sååååå serviceminded så jag får ordet serviceminded att få en heeelt ny mening, yadayadayada, ja ni förstår.

Jag vet inte hur man på bästa sätt ska presentera sig själv.. Det kanske bara är jag, men det är ju lättare för någon annan att presentera än, som ser hur man är utåt osv.

Men jag går i allafall utbildningen skrädderi, mode design på gymnasiet, tycker det är skitkul, men tveksam på om det är det jag vill fortsätta med i framtiden. Jag jobbar för tillfället på Mc Donalds, men till sommarn då jag tar studenten ska jag utnyttja min utbildning som bartender hos barevents och jobba som det tills jag känner att jag fått nog, då kanske jag reser utomlands ett tag och chillar, eller så kanske jag är sjukt taggad på att jobba vidare, det sånt som ödet får ta och bestämma.

Jag har egentligen inte särskilt mycket alls att klaga på. Jag har världens finaste familj, finaste vännerna man kan tänka sig som skulle ställa upp i vått och torrt, en pojkvän som jag är sjukt kär i och älskar något otroligt.

Bor just nu hemma i mitt garagerum inrett i lila, men drömmer om en fin lägenhet i innerstan, med högt i tak och stora fönster. Ett jobb som jag tycker om med bra inkomst. Sånt som dom flesta önskar sig i min ålder.
Fast mest av allt vill jag bara få ett lyckligt och fint liv!

Tänker inte säga så mycket mer faktiskt, tror vi nöjer oss så!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0