Iphone verkar är inte en sån bra.. boomerang

Så, mina vänner, nu hittade jag hit. gick vilse lite på vägen.
Nu är det så att jag har lov. Och i måndags var jag och fixade ett nytt pass, och med den bilden kan jag garanterat joina min lillasyster och pappa i passgruppen "vi som ser ut som terrorister, men som egentligen är snälla själar". Det kostade mig även 400 spänn, pengar som jag tycker att man kan lägga på roligare saker. Jag menar, mitt pass går ut i september, och jag ska åka utomlands 11 dagar nu i mars, men det finns tydligen en söt liten regel på att passet måste vara giltigt 6 månader efter att man kommer hem. VAD ÄR DET DÅ FÖR MENING MED ATT HA PASSET SISTA HALVÅRET? En fråga jag ställt mig länge, eller ja. I alla fall sen i månsdags.
jag har även tittat på bio, filmen "farsan". Myyycket roligt film, skrattade konstant. Värd att se om man vill må bra.

Nu har jag lite vänner här. vi ska spela spel och äta after eight. Ha en bra kväll alla!








Kom och see på mig, kom och taaaa på miiig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0