15 dagar kvar...

Sen drar jag till värmen. Ser fram emot det kan jag meddela. Jag hoppas på gud att dom här två veckorna försvinner fort. Lönen får gärna komma också så jag kan nödshoppa lite. Sånt är jag bra på. Men utan pengar kan jag inte roa mig med det. Imorn blir det GCfika och vi ska planera vem som ska ha med sig vad.. typ. Eftersom det känns jävligt onödigt om alla har med sig samma saker liksom. 4 hårtorkar behövs inte. till exempel. Hehe.

Det har varit sol i flera dagar. Helt underbart! Man mår lite bra inombords när man får sätta på sig solglasögon på mornarna.

Fick tag på min förhoppningsvis framtida praktikplats idag också efter ett antal dagars kämpande. Nu ska jag dit på fredag och snacka in mig lite. Och så fort jag fått ett säkert ja kan jag slappna av en gnutta. En sak mindre att tänka på.

I helgen firade vi Henri på hans landställe. Det var supertrevligt, och hans föräldrar hade gjort supergod mat och dom bjöd på Vin. MYCKET vin.

Nu ska jag sova faktiskt.. hade jag tänkt.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0