Trötttritrötttrött

Idag var jag och mathilda hos bygg grabbarna i skolan och sågade av 20 toaborstar från skaftet, så vi bara hade själva borsten längst upp kvar. Tror aldrig jag har sett någon skratta så mycket när vi sa att vi skulle ha dom på en klänning. Men vi fick hjälp och det blev jättebra! "amen vilka perversa typer ni är" var det första deras lärare sa.

Jobbat ända till 8, och nu är jag så trött att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Ska borsta tänderna, packa väskan och SOOOOVA.
Imorn sover jag hos min Mathilda, hon ska laga mat åt mig och vi ska titta på guds tre flickor, great! Sedan ska vi snarka i hennes stora sköna säng!

Live and love.

(om jag inte hittar mig USBsladd snart blir jag sur..)


Alltså Jag är ju största coolingen ever som någonsin skådats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0