Not my time

Nu är jag trött och kräks på allt.
Igår var väl kul.
Nästa vecka vill jag dansa. Måste hända.

Behövde bara jobba en timme idag, sen fick jag gå hem. Jag har väl blivit för dyr nu när jag är 18. Men jag har i alla fall druckit mina Första lagliga öl.
Nästa vecka ska jag stänga av mig från allmänheten I några dagar, bara tänka på viktiga saker. Typ som mig själv och skolan.. Viktigt helt enkelt.

Jag har BTW världens finaste vänner som gav mig världens sjukaste och finaste presenter igår, jag är så glad! och vi gjorde vääärldens godaste middag!
Någongång snart ska jag lägga upp bilder mina underbara presenter.

Nu ska jag städa klart mitt rum och lyssna högthögthögt på Håkan Hellström. Jag är inne i en sån period nu igen.

Förresten, fan vad jag älskar skype!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0