Måndag och jag är i tid.

Jag kan ju meddela att detta är ungefär FÖRSTA gången jag suttit ner, tagit det lite lungt och ätit frukost i LUGN OCH RO sen jag började gynmasiet i princip. Och jag kan tala om för en gott folk att det är en alldeles förträfflig känsla. jag behöver liksom inte packa in min macka för at sedan äta den i skolan. Och jag behöver faktiskt inte skynda mig för att jag ska hinna köpa kaffe, för det kan jag göra efter lunchen. Vet ej vart jag ville komma med detta, förutom att jag kände mig lite duktig. Att jag sitter i ett helt nystädat rum, men nybäddad säng och ny, stor, lila och fluffig matta gör inte det hela bättre. synd bara att min garderob ser ut som ett irakkrig. Men för det kom rebecka på den smarta iden att man ska hänga upp två drapperier för, och i och med det var problemet löst!

Nu ska jag upp och utforska vinden lite, för det har jag ju faktiskt också tid med, trot eller ej.


Kommentarer
Postat av: mohammed ahmed

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH min garderob ser ut osm ett irakkrig.. du börjar lära dig, rebecka von kurdsson..... WALLAHI, jag garvade mina kurdiska tårar ända ner till irak!

2010-01-26 @ 12:02:18
URL: http://mathildablombergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0