2010

Nu Tänker jag fan vara tillbaka här. eller i alla fall försöka, bara för att ha något vettigt att göra på kvällarna istället för att sitta och pilla mig i naveln, inte för att detta är en mycket bättre syssla när det finns läxor och sån skit. Men jag tycker det är dags nu.
Imorn fyller jag 18. och det blir väl kul tror jag. Mitt rum är ostädat, så det ska jag försöka fixa nu, pallar inte vakna upp till ett bombnedslag på mig 18årsdag.. känns ju fruktansvärt. vill vakna riktigt tidigt imorn och äta stor frukost och titta på tv i sängen, i min rosa morgonrock med tända ljus. I ETT RENT RUM SOM LUKTAR GOTT. så ska nog börja med det nu, eller först ska jag ladda in lite glada bilder från nyår på datorn, sen kanske jag lägger upp någon utav dom här, Hoho.

Men, ett sista försök på att göra något av denna blogg nu då, eller något sånt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0