15.00 ger jag upp och går.

Nu har jag suttit med färgglada tvättsvampar i snart 4 timmar. jag är så yr i huvudet att jag mår illa av alla starka färger. Tror jag lägger upp en lite bild på den senare, klänningen alltså, efter lite fler antal bollar (ca 200 stycken) kommer det börja likna något! detta kan ju faktiskt bli rätt bra trots allt tror jag.
Innan jag dra hem tänkte jag gå in och storshoppa på kicks. Lönen kom ju faktiskt igår, WOHOO. Men duktiga jag satte in hela 2500 på mitt sparkonto. Så nu är jag i princip klar med ihopsparningen av pengar till flygbiljett och fickpengar inför Gran Canaria resan! Det är ju faktiskt bara cirka 2 månader kvar nu. (TVÅ!!!!!!!!!!) och jag känner på mig att tiden kommer gå fortfortfort. Jag längrar satan kan jag ju meddela. 11 dagar i ett hyffsat varmt land med 3 underbara vänner. Det kan inte bli bättre. Borde kanske börja packa snart. Inför våran språkresa till malta började jag ju faktiskt packa en månad innan vi skulle åka, haha. Men ändå stod jag där dagen innan och hade panik. Bör inte bli så denna gång tycker jag. Men som sagt, nu har vi ju fyra tjejer som lägger allt i samma garderob. Så man kanske inte behöver överdriva denna gång och bli tvungen att betala för övervikt än en gång.
Men, jag är ju tjeje, so what to do?

Nu går jag hem. Tjohoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0