Blomstertid






Nu sitter jag och lyssnar på Gavin Degraw och hans härligheter. Funderar lite på allt. Och på mig själv. Sånt man ofta gör på söndagar, typ, imorn borde ju min nya vecka börja. Jag kan lägga min tjuga i plånboken på att jag satt och tänkte exakt likadant denna tid förra året.
Jag har haft en lite filmdejt med Tua, Vi tittade på en sjuk film och skrattade mycket. Precis vad jag behövde denna Söndag. Filmen inehöll en massa svensk sommar, och det ända jag kunde tänka på var hur sjukt mycket jag längtade, och hur underbart fin svenska sommaren faktiskt är.
Helgen har annars spenderats på landet med en massa fina släktingar och familjekompisar. Mys med Skidor, bastu och sena nätter med gitarrspelning och sjönsång. En riktigt lugn och skön helg. Precis vad jag behövde denna helg kände jag.

Veckan som kommer är rätt händelserik.. eller.. ja iallafall fredagen då vi har pressvisning med våra IKEA projekt, ska bli grymt spännande och roligt. Så nästa lördag ska jag springa och köpa alla dagstidningar som finns! Ska även försöka klämma in ett litet möte med vin och en  snäll sommarkompis. Jag har kommit på att det är onödigt att tveka, gå den trygga vägen, känns ju faktiskt sjukt tråkigt när man tänker efter, så jag tänker go for it!

Hopas alla haft en trevlig hjärtsjärtdag. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte torsdag 16.30 puss /p

2010-02-15 @ 08:53:03
Postat av: muhamo lårkaka

ät en fisk sa masken

2010-02-18 @ 21:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0