Let's dance to joy devision, and celebrate the ironi.

Nu har sommaren gått. Den har varit upp och ner och fram och tillbaks. den har varit underbar och värdelös, alldeles fantastisk och ledsam. Ja, ni fattar. Jag har växt lite, blivit lite brunare och njutit av utekvällar med vänner. Näst sista veckan spenderades på mina 4 fina vänner på Rhodos, vi hade det kul och det var varmt som tusan!
Om jag skulle beskriva denna sommar, så skulle det nog bli med en mening skulle det nog bli "lite mer än medelmottig", jag kommer nog inte minnas den särskilt bra om några år, men just nu kommer jag leva på den under den gråa hösten.

Jag ligger i ett bra stadium i mitt liv just nu, vilket är skönt. världens bästa vänner och lite fjärilar i magen.
Nu har skolan börjat igen. sista året, och trot eller ej så ser jag faktiskt grymt mycket fram emot det. Detta kommer bli ett år att minnas i resten av mitt liv. Jag ska vara på topp och ingen kan sänka mig. så ska det vara.

Nu sitter jag och dricker morgonens gamla kaffe värmt i mikron, hela familjen är borta och det är rätt tyst. Tyst men faktiskt behagligt och skönt. Jag ska sätta mig i soffan under en filt och läsa en bok, eller sy lite i en tröja jag precis fick flipp på och klippte av kragen på, den blev lite väl urringad så ska se om jag kan göra något åt den.

Jag lägger in en salig blandning bilder från i somras, kan vara kul att ha!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0