Att tappa kontroll.

Jag hatar att tappa kontroll över mig själv. Att sakta men säkert ge bort en liten bit av mig själv. Samtidigt som det på något sätt är en underbar känsla, så hatar jag den mer än allt. Jag skulle aldrig kunna leva utan känslan, eftersom den gör livet spännande och man mår bättre, Men den är.. hemsk. Jag vill ha totalkoll på vad som pågår i mig. Men jag har inte det nu. En liten bit försvinner konstant. Jag gnisslar tänder av längtan och rullar tummarna och skakar på benet och biter på naglarna när jag sitter här på mitt rum helt själv. När jag vet att det måste ta en jävla dag till. Kan inte riktigt koncentrera mig på något och mitt humör går ner till 0 på 2 sekunder om någon stackars själ i min familj säger något jag misstycker.
Varför ska det vara så förbaskat svårt för mig att fatta vad fan det är som håller på att hända. Varför kan jag inte bara acceptera det och låta en liten bit av mig försvinna iväg till dig. Nej, för min förbannade stolthet har en annan framtid för mig.

Nu slår jag min stolthet i röven och ger bort mig själv. För jag har fan aldrig mått bättre!
JAG VILL ATT DENNA IDIOTISKA FÖRBANNADE HEMSKA KÄNSLA SKA STANNA FÖR ALLTID
(eller i allafall ett tag till)

Puss godnatt Partyhatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0