Tjusdaj. Nej Tisdag visst..

Yeees, Tisdag. Jag ska snart äta glass! YES. Liiiten stund kvar bara.
Jag känner mig som spagge i benen, efter att jag FÖR EN GÅNGS SKULL GICK till gymmet när jag sagt att jag ska göra det. Känner att jag kommer ha fetaste träningsvärken imorn, och det passar ju jättebra eftersom jag både ska jobba och ha idrott första lektionen på morgonen. Men, jag känner mig duktig!

Annars har väl dagen sluutit. Böt mig välsväst på HM som jag köpte i storlek 42 till storlek 38, stoor skillnad kan jag ju säga. Förstår inte ens varför jag köpte den så stor från början.. Men är man desperat efter något gör man ju nästan vad som helst. Sen köpte jag mig en Tshirt för 500 kronor också. Ja, är man rik så är man! (nej.. jag hade ett presentkort som jag var tvungen att handla för innan det gick ut, och hittade en cool Tisha, so what to talk about liksom?) Maybe i'll show it sometime.

nu känner jag att jag har en del läxor faktiskt.. Hemska tanke. BORTBORTBROT. surrenity NOOOW

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0