sabeltandat tiger? tigertandad sab? ääääh.

Sitter just nu och nördar mig framför Tvn. Har varit sjukligt förkyld hela veckan, och därmed hemma från skolan. Så jag tog det sjukt lugnt igår hemma framför några filmer med Pull. Hon hjälpter mig att färga håret också, vilket jag kanske inte skulle låtit henne göra eftersom det resulterade i ett gäng negerbyar runt hårlinjen och i nacken. Så nu kan varenda jävel förstå att det är färgat. Imorse gick jag ut på en långpromenad med min älskade vovvis, eftersom det endast är jag hemma att ta hand om henne. Men ikväll ska jag och Tua på Snobbfest/ Gangsterfest hos vår gaaaaaaaaamla Kolloredare.. så då lämnar jag över min vovve till hennes dagmatte så får hon sova där en natt.

Borde nog städa mitt äckliga rum.. Att det är 10 min kvar på databatteriet är nog ett tecken.

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0