Om jag ändå kunde något om detta..

Jag pallar inte uppdatera sålänge min blogg är såhär... ful. Trött har jag blivit på skiten. Kanske kan hända att jag får flipp någon dag och fixar med den. Om jag nu vet hur man gör. Tveksamt.

Min Dator har nog fått virus.. Det ploppar upp en massa snuskbilder typ varannan dag. Det är Läskigt.

I Helgen hade jag mys. Riktigt mysigt faktiskt.
Håkan Hellström på grönan i Fredags var kärlek. Trots Regn och en halv kilometer kö vid busshållsplatsen i stan och en kilpometers kö för att ta sig in till grönan. Jag och Jessika kom fram till biljettluckan tio minuter över 6, vilket betydde att vi var tvugna att betala 140 kronor var. Dom som kommit in tio minuter innan hade bara betalat 60 kronor. Det var Lite surt, men SÅ värt det. Absolut.

Lördagskvällen spenderades hemma hos min Jessika. Det var jättetrevligt. Någon tog fram en fjällräven, och alla fick fjortisflipp. Eftersom bilderna för tillfället ej går att lägga in på blogg.se av någon otroligt underbar anledning förblir de hemliga.

Nu ska jag krypa i sängen efter 7 timmars arbete. I'm SO worth it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0