MinPulliärunderbar

ÅÅH, min älskling Pull hjälpte mig att fixa designen. My Love. Nu får det vara svart ett tag. Lite tråkigt och höstigt Så det är perfekt! SÅNTHÄÄÄÄÄR STORT tack till dig min älskling!

Idag har jag vart på irriterande, jobbigt humör för mig själv och alla i min omgivning. Jag har kännt mig ful, uppsvullen och äcklig. Mitt hår har varit en enda jävla röra. Köpte 4 (4!!!) chokladkakor, och efter att jag hade tryckt i mig två på tåget hem fick jag dåligt samvete. Så jag tröck i mig dom andra två när jag kom hem. Jag skulle ju ändå träna på kvällen, vilket jag inte gjorde. Men alla måste få ha sin dumdag. Min råkade vara idag.
Imorgon ska jag i alla fall försöka hinna träna.
Till helgen har jag lite roliga och trevliga planer, så den ser jag fram emot!

Nu ska jag dra mig till slafen. Det är ju trots allt skola imorn.

Byeos los Friendos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0