Lördag

Jättemysig middag med Maltatjejerna. Det blev sushi för hela slanten! Efterråt var val kanske inte så lyckad för min del, kände att det kanske inte riktigt var min grej. Men tunnelbaneresan hem var rolig, haha. Pratglad kille från brommaplan men höstig halsduk, lite "kändisspaning" och en kille som kunde spruta cola med näsan. Superduktigt. Vi blev uppraggade av en snubbe som hette niclas på tunnelbanan som skulle på 25 års fest, och han sa att vi var otroligt välkomna, så efter den första floppade festen drog vi dit. verkade vara skönt folk, men vi bekantade oss inte särskilt mycket eftersom vi var tvungna att dra för att hinna med den sista nattbussen hem. Och det gjorde vi. Skrattade gott åt en rolig skåning som stod och pratade med sig själv, och så träffade jag min lärares dotter Amanda. Supertrevligt!

Ikväll blir det middag hos Sötnosen Cia som har fyllt år. Sedan efter det bjuds det väl på efterfest kan man ju hoppas!
Men nu ska jag klä på mig bootsen och jackan och dra till min kära Mormor med min lillasyster. Vi bjöd dit oss själva på fika.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0