l'automne

Nu har jag verkligen märkt att hösten har kommit. Det är fruktansvärt kallt, löven ligger på marken och det regnar och åskar helvete.. Trodde nästan att vår lååååga skolbyggnad skulle falla ihop för att det åskade så mycket.

När jag hade hämtat min snuffehund från hennes dagmatte hade jag hunnit 100 meter när det började spöregna. Så jag och min isbjörn var kalla och blöta när vi kom hem.
Har träffat Jessika och tittat på Idol, möblerat om rummet men inte dammsugit. Imorgon ska jag åka ut till hundöarna på drottningholm med min hund. Hon behöver en massa motion, för hon har verkligen blivit lat. Sedan ska jag in och Shoppa loss. JA mina vänner det ÄR löning imorn, och fan vad jag är glad för det! Plus att Jag har studiedag, kan dety bli bättre?

Jag har en del låtar som jag kopplar till olika årstider.. Som jag lyssnade som mest på just under hösttiden. Och varje gång jag hör dom får jag en speciell känsla. Om du är intresserad kan du ju klicka på bilderna! (vet ej omk det gick att få in länken..)




Kommentarer
Postat av: Helena Nygrund

Vilken underbar höstbild du har tagit och lilla snoffsan Molly är så söt! Puss på dig fina Rebecka!

2009-09-25 @ 19:16:12
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Min snuff!:D <3

2009-09-25 @ 23:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0