In this life we live.

Hela min dag har jag spenderat på Jobbet. Donken med andra ord. Inte mycket mer har hänt. Jag har fått en större tv från Landet. Nu kan jag se texten utan att anstränga mig.
Jag har verkligen ingen lust med något just nu. Vill krypa ner under täcket och sova i några dagar. Då kan jag vaknar upp och allt är bra. Inga problem.. inga jobbiga tankar. Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Ibland ör jag inte riktigt klok. Ibland tänker jag korkat och ologiskt. Ibland hatar jag mig själv. Men ibland kan jag faktiskt göra såker som jag blir stolt över. Saker som jag kan leva på i några dagar. Borde göra sånt oftare. Åtminstånde en gång om dagen.
Äh. Nog med skitsnack.

Imorgon ska jag sy. det tycker jag är en smula harmoniskt.


(Jag har haft swoppis med Jessika, därav tröjan och Shortsen)






Skjorta HM, Jeansshorts Diesel, Kavaj BikBok, Converse, nitarmband Lindex. Massa smycken och Raybans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0