Hemmaivarmasängen

Blev ingen efterfest för min, Jessika och Pulls del. Vi kände mer för att åka hem och dricka te. Och så blev det. Så nu ligger älsklingarna i sängen under massa varma filtar, och jag ska snart Joina dom.
Det är verkligen sjukt hur mycket kallare det blir på kvällarna gämnfört med Dagarna. Jag kunde ju gå barbent mitt på dagen utan att frysa, men nu när vi skulle ta våra fina tantcyklar hem höll jag på att frysa händerna av mig. Man känner på luften att det börjar blir vintertider. Tragisk sanning.

Middagen hos Cia var jättetrevlig! Trevligt folk och roliga minnen, jättegod mat och underbart fin tårta som Tulle skapade.

Nu ska jag hoppas in i drömlandet. Jag tror det saknar mig lite.

Pussochgodnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0