Fredagsmyyyyys,omdetsåärdetsistajaggör.

Idag är det fredag och Två av tre tjejer som vi träffade på Malta kommer hit och äter middag. Hur trevligt som helst! Snacka ikapp om allt och inget. Det var trots allt mer än ett halvår sen vi träffades. Sedan får vi se vad kvällen bjuder på för festligheter! Hoppas på något skoj.

Just nu funderar jag på att gå in och duscha. Måste dock vänta på en rökelse som jag av någon andledning bestämde mig för att tända ska brinna ner. Tydligen går dom inte att släcka mitt i.. Tyckte det skulle vara lite fräsht med god lukt i rummet. Vanilj var det. Nu har jag bara galet ont i huvudet och tycker inte alls att det luktar gott.
Klockan sju ska vi vara i vällingby och köpa sushi. GOTT! var en evighet sen jag åt det.

Lovetoall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0