En trevlig typ. En sån man vill ses som.

Om tre dagar är det Fredag, härligt! Idag har jag umgåtts med Skolan och fikat med vänner, hunnit med en oförstående franskalektion men Geografi och jag upptäckte att jag riktigt SUGER på. kunde inte ens peka ut Frankrike på kartan. Nybörjar kurs kanske skulle vara något för mig? Jag funderar starkt på det. Det där med franskan mitt eget fel. Här kommer jag och tror att jaa såklart att jag klarar franska steg 3, jag fick ju fan VG i franska i nian. Nu har jag insett att det VG berodde till 80% av fjäsk. Sorgligt men sant. Jag jag fortsäffer nog att sitta där som ett dumt jävla ägg på franskalektionen och nickar och ser glad ut. Där här läraren kanske också faller för fjäsk? Man kan ju alltid hoppas..

Imorgon ska jag Orientera Vid Hällasgården. Och eftersom mitt Lokalsinne är dubbelt så dåligt som min Geografi så ska jag springa med Mathilda. Som är exakt lika dålig som mig. Då känns det lite bättre. Men det kommer nog sluta med att vi sitter där, 5 timmar senare på en sten och gråter för att vi har gått vilse och vår matsäck är slut. Så vi drar definitivt med oss Melanie som trots allt har gått på orientering som liten. Då har vi i allafall 3 matsäckar att dela på! Det gäller att alltid ligga ett steg för i tänkandet. Min starka sida om det är tillåtet att skryta lite.

Snart ska jag gå på en uppfridskande promenad med min kompis Jessika som har inflammation i tandköttet.
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0