Todidayy






Jacka Köpt för 40 kr på loppis, tröja och halsduk Gina Tricot, leggins BikBok, skor converse, väska från grekland och halsband HM.

Snart ska jag åka till drottningholm med mig hund och Tua. Ska ta med mig Mackor, bullar och kaffe. Lite picknick i höstvädret! Drottningholm är en så mysig plats. Bara 10 min från brommaplan hittar man landet och lugnet.
Men fy tusan vad kallt det har blivit ute nu! När jag åkte hemmifrån imorse var det 0 gradigt. 0 GRADER!? Snälla vädergudarna det är fan inte december..

Tjohej


Kommentarer
Postat av: Helena Nygrund

REBECKA!!!! Snälla ta med mig på loppis nån gång! Du gör såna jävla kap!! SNÄLLA!!!! Kram H

2009-10-03 @ 22:38:03
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0