Onsdag.

nu har jag precis dragit i mig en fet tallrik mat(gottgott) och en kopp kaffe (rätt fet den med). Och om en timme ska jag iväg och jobba. sen helgen har jag hunnit spöat ett gäng grabbar i poker, och spelat monopol. Vilken jag upptäckt är så jävla konplicerat. Tacka vet jag BARNmonopol, där man kunde köpa åkattraktioner och vinna åkturer. Otroligt mycket lättare.
Jag är INTE taggad på att jobba idag. Men att en resa till gran canaria med tjejerna ser väldigt ljus ut nu till våren gör det värt slitet.

Just nu känns allt.. rätt trist faktiskt. Depplåtar spelas på min dator och jag tänker invecklade saker. Orkar inget. Jag är nog bara trött..

Nu måste jag klä på mig.. och sticka.


   Jag blir verkligen alltid så jävla konstig på bilder. Fotogenisk (?????).. Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0