Nowonder


Jag betedde mig lite som en idiot vid matbordet idag. Ganska mycket faktiskt, på alla tänkbara sätt.
Så jag fick ett fint litet citat av mina små (och otroligt snälla) föräldrar:

- alltså vi förstår verkligen varför du aldrig kommer hem med en pojke.

Vilken tur att ingen annan i hela världen förutom mina föräldrar får se hur jag faktiskt beter mig här hemma. Vissa gånger skulle man kunna tro att jag har en bokstavskombination. Min mamma tycker jag varlde fel linje.

- Finns det inget som heter skådespeleri?
- Nej. Estet.
- potitapotata, du har valt fel linje i alla fall. Du passar bättre in på estik linjen i alla fall.
- Estet mamma.
-jaja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0