I- landsproblem

En härlig långpromenad med hunden är aldrig fel. Skönt att komma ut och filosofera lite, bara vara med sig själv ett tag. Men sen kommer ju den stunden då din hund har bajsat och du är tvungen att ta upp det, för det gör jag vaarje gång! (HEEEhe). Denna gång var det ju så att hon lyckades sätta sig och skita på en rätt så crouded väg. Där det gå människor konstant. Så det var ju bara att plocka fram påsen och ta upp. Men när man märker att påsen är trasig i sidan längst ner är man ju inte så taggad på det.. Och gå där ifrån som om din hund inte just satt sig och skitit ut helafrukosten på gräsmattan och låtsas som om ingen sätt det är rätt omöjligt, men what to do? Då får man dom där blickarna av andra hundägare och gamla tanter, hör att dom säger något som ska verka som om jag inte hört det, men det är självklart meningen att jag SKA höra.
DÅ HAR JAG ETT FÖRSLAG TILL ER JÄVLAR

antingen LÅNAR DU UT EN PÅSE till mig så att jag slipper lämna min hunds hög mitt på gräsmattan som någon blind jävel garanterat går i. (hundägare)

PLOCKA UPP BAJSET SJÄLV MED MIN TRASIGA PÅSE SKA DU FÅ SE HUR MYSIG DU ÄR OM HÄNDERNA EFTERÅT. Så kära kärringar. GNÄLL INTE SÅ JÄVLIIGT. (och ni undrar varför vi ungdommar har något emot vissa äldre, weell, NI BÖRJADE!!) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0