Don'tletthepartyeeeeend


Igär var jag med en massa vänner på våran vän Altays 18 års fest. Det var hur kul dom helst och jag dansade mig dyblöt. Efterfesten fortsatte hos mig, där hände.. det grejer som ej bör nämnas. Men fan ibland får man bjuda till!
Jag och Pull somnade 6 och vaknade 10 när Jessika skulle iväg på AIK match. Och hur fan hon orkade det har ja ingen aning om.. Vi fortsatte att dega lite.. Tuggade lite Pizza och drack Cola. Nu har Pull åkt hem och mina parents har kommit hem. Snart måste jag gå till konsum och köpa ostbågar åt min mor. Jag "råkade" äta upp hennes igår, så det är väl inte mer än rätt..............he he.

Idag köpte jag faktiskt en BOK också för 70 spänn (????????) som jag hade tänkt at roa mig med på höstlovet.. eller för min blir det i oh försig bara en ledig vecka av 5 lediga veckor. Det är nämnligen så att jag ska ut på praktik i 4 veckor och slipper (nästan) allt som har med skola att göra under den tiden.

(fler bilder kommer senare, och dom har jag snott från pull!)

Pussochheeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0