Vi kommer dö samtidigt du och jag

fan vad jag är dålig på detta.. riktigt kass. Men vadfan. Jag är kass på allt nu för tiden. vet inte riktigt vad jag ska göra åt det.

Idag har var ej varit till någon som helst nytta. Eller.. jag har dammsugit mattan i hallen från allt jävla ludd min hund släpper nu för tiden. Och bäddat om i min säng.

Jag är så jävla tråkig och lat och ensam. ensamensamensam..
Neeeej fyfan.
På torsdag ska jag sitta i en biosalong i 4 timmar (vilket betyder typ halva natten) först twilight och sen New Moon, EN DAG INNAN ALLA ANDRA. SÅ jävla RESPEKT alltså. (HA) Efter sover jag hos mathilda så jag slipper åka hem själv.

Nu måste jag bestämma vilka kläder som ska bära mig imorn.. Det är väldigt ansträngande när man måste tänka på det väldigt noggrant varje dag nu när man praktiserar. ( Vilket går bra, om du typ.. halva läsaren, är intresserad)
Imorgon är en jobbig jävla helvetesdag. Helvetesonsdag. Rövonsdag. Skitonsdag. Penisonsdag. Kalla det vad du vill. Jag gillar helt enkelt inte onsdagar nu för tiden. Först är det praktik till klockan halv 2. Sedan ska jag iväg på CPmatte för att få reda på att jag fick ett STORT, FET IG på mitt matteprov. Sedan ska jag iväg och jobba till sent, sedan måste jag hem och slappa, vilket är jävligt ansträngande ska ni veta.

Nej. Godnatt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0