Mjäääääääh

Ojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojoj vad jag totalsuger på detta.
JAG GILLAR INTE ATT SKRIVA OM VAD JAG HAR GJORT OCH INTE GJORT. DET KÄNNS LAMT: MEN VADFAN SKA MAN SKRIVA DÅ?

I HELGEN har jag varit latmasken själv. Tyvärr. eller det kanske inte stämmer. jag jobbade ju faktiskt i fredags. Och i dag. Börjar gilla mitt arbete mer och mer.

I fredags var det väl lite roligt också. en åktur runt i stan och ett stopp på BK blev det. hem och sova hos min Vän, slå henne i ansiktet ett antal gånger med armbågen, vakna upp med magvärk. gå hem utan linser och se fördjävla dåligt. Sen blev det melodifestivalen på kvällen. våran favorit var den med den otroligt färgglada scenen. Det kändes som om man hade rökt på och svävade i sin egen fantasi. LOVELY. Nej. Norge var faktiskt också rätt bra.
Melodifestivalen är endast till för att man en hel kväll ska få sitta och klaga på en massa saker. Inget annat.

Om inte min granne sänker sin bas snart så går jag dit med min spade och ber honom köra upp någonting i aschlet. (kaaaaan hända att jag gjort det förut......) kanske därför mina grannar blänger en aning på mig när jag går förbi som en solstråle på mornarna. Fast man vet ju inte......

Nu ska jag sätta mig och rita en jävla massa mönster. bara 15 kvar... SUUUUG.

Nu sänkte han. Mihi.


HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0