korta veckor, korta dagar.

nu verkar sommaren vara här! Om vi räknar bort idag då.. Men i helgen skulle det bli varmt igen. Skönt.
En vecka kvar.. sen är det sommarlov. konstigt nog känns det inte som det.

Nu måste jag handsy min klänning. den är nästan klar. Faktiskt blev den riktigt bra!
Juste.. städ skulle jag göra också.
Skulle mog hellre valt att gå ut och sätta mig i solen med en bok och en kopp kaffe. Men jag tror nog att änglarna gråter lite för mycket för det. och solen ser jag inte ett skit av.



Klicka bilden för lite gullig musik. Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asskön låt! Bra smak du har lilla goa fina Becka!

2009-05-28 @ 22:02:41
Postat av: Rebecka

vem är det? :D

2009-05-29 @ 00:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0