hejhejhejjehhemsktmyckethej

Onsdag idag dåååe, har inget intressant att säga idag, förutom att jag sett en lite kille stå med byxorna nerdragna till knäna och vädrat sin lilla snorre. Nej, men jag tror att han hade kissat på sig. tyckte ortoligt synd om mamman.
Handlat lite födelsedagspresenter till resten av min la familia. Tydligen har alla resterande i min familj bestämt sig för att ploppa ut samma månad. Förutom min lilla hund då, som förövrigt är rädd för mig. Varje gång jag närmar mig blir hon rädd och tror att jag ska klippa hennes klor.

Jag längtar tills det blir helg. och tills solen kommer tillbaka. sure, det är bra med lite regn. men en timme räcker alldeles utmärkt. gärna på början av natten också, så att det hinner torka tills det blir morgon. då kan man ta första steget utanför dörren på morgonen och känna sig lycklig, och faktiskt inse att man kan lägga ifrån sig halsduken.

På fredag blir det vi tjejer (och antagligen en jävla massa andra, men vi har vår egen lilla bubbla.) Längtar. Och Tua, jag hör av mig till dig imorn och berättar, ta't lungt vettja!

Nu ska jag ge mig själv lite sommarlycklighet med denna låt.


R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0