du kanske tycker jag verkar borta i tankar, det kanske stämmer.

då var helgen över igen. den gick förbi.. (kommer inte på någon liknelse)
Vi satt ett litet tag i kristineberg i fredags, men sen blev det kallt och det började regna. Då var det inge roligt längre så vi åkter hem och kollade på film hos Jessika.supermysigt med alla tjejer. mjau.

Glömde mitt paraply på bussen också.. Och min skor är av på mitten.. typ.

god födelsedagsmiddag på italiensk restauranng på lördagen, efter det drog jag hem till min Mathilda och lånade lite kläder då jag inte var klädd för en utflyttningsfest hennes chef hade bjudit henne på. det var trevligt. träffade på mycket donkenmänniskor. Haha.
Inte allt för sent åkte jag hem med sara som jobbar på mitt jobb, och hennes kompis linn.

Idag säger jag Grattis TIll min mamma och min lillasyster på deras gemensamma 58 års dag!

Imorgon har jag första utomhus idrottslektionen. Låt min säga znark.






Skulle gjort alla mina mönsterläxor idag. vad hände med den planen?
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0