back on traaaack

Mina... armar.. håller.. inte.. mina..händer..uppe.... Mina... ben... värker.. aj.. AJ..aj

Men ÅÅh så skönt det är efteråt! Det får värka, det får vara omöjligt att cykla hem. det får rinna svett. För fan vad det är värt det efteråt. Att träna är min nya drog. en adrenalinkick. Precis vad jag behöver.

Annars har väl dagen varit hyffsat obetydelseful. Förutom mattenationella då. Som var våran enda lektion.. det gick väl.. Mja. Hyffsat.

IMORGON DÅÅÅ, min föräldrar lämnar mig helt ensammen en hel natt. kommer få klara mig heeeeelt själv. Men jag jobbar ju så...
På torsdag ska jag ta en buss från centralen tidigt på morgonen upp till landet. där kommer jag befinna mig bland björnarna tills på söndag, då jag åker hem ÄNNU tidigare eftersom jag börjar jobba klockan 13. Härligt! Och jag som av någon konstig anledning har börjar bli åksjuk typ.. Konstigt. aldrig varit det tidigare. Får väl sno en utav min hunds åksjukepiller kanske..

Nu ska jag baara lata. Mjau.

Lite musik på det då; 


Amore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0