Torsdag

GUUUUD vilken ansträngande dag jag har haft idag.. eller inte, faktiskt. Hade bara två lektioner, och slutade vid kvart över elva. Åkte in till stan för att köpa en dragkedja till min väst som jag aldrig lyckas göra rätt med. Resten av dagen har jag ägnat åt att storstäda mitt rum. SUUUUUUPERkul.. Men fint är det nu iallafall! Och det luktar bär...

Annars är det väl hyffsat bra just nu. Veckan har väl mest varit ett helvete. Fick saker jag undrat vartfan det tagit vägen.. vilket jag senare märkte att jag gärna kunde väntat på ett tag till. Jag har bara mått allmänt dåligt. Humörsvängningarna har gått igång på 110, fram och tillbaka varje dag. Känt att alla nära tagit avstånd.
Sluta deppa heter det ja... Det kommer nu!
Nu känns allt en smula bättre.

Imorgon är det fredag.
Fredag.. Det klingar så vackert i örena tycker jag.
Imorgon får vi se vad jag hittar på. Ska iallafall träffa min Pullis. Och min Tullis, om hon tänker börja prata med mig snarast. Jag är ledsen för mitt beteénde förresten.
På lördag ska jag nog iallafall ta och klippa mig, om det finns några tider. Jag som tror att hela världen ska anpassa sig efter mig, bara ANTAR att det kommer finnas en tid. Precis som jag ANTAR att bussen, precis som jag, kommer vara 3 minuter sen. Vilken kanske har inträffat en gång på hundra. På kvällen ska jag träffa min Mathildis (alla låter gulliga med avslutningen is om jag får säga det själv) , vi ska titta på Bio! vad vet jag inte än. Men något blir det!   (:

Fan asså. Det ska bli rätt skönt att ta en hyffsat lugn helg. Har flängt och haft mig alldeles för många helger i rad nu. Jag mår inte bra av det märker jag. Skolan tar stryk. Min kropp tar stryk. Människor i min omgivning tar stryk (av mig).
Måste tänka på vad jag håller på med på helgerna också. Hur jag beter mig. Vad jag gör. Vad jag inte borde göra som jag gör iallafall. 

Måste skärpa mig. Dra mig själv i kragen och skriva uppmuntrande Ord på spegeln.

Jag är bra. Jag är superbra.
(måste bara bevisa det för mig själv och andra också. Det är en annan femma)
Jaja, börjar med att skriva upp det på spegeln. Sen får vi se vart det leder.

En vän till mig gav mig tipset att lägga min väckarklockan en bit ifrån sängen också. försov mig imorse. vilken AAALDRIG hänt förut (ett roligt skämt)
Ska nog prova det. då är det ju inte så stor risk att man stänger av den i sömnen. Om man inte brukar vandra samtidigt som man sover vill säga. VIlket jag får hoppas på att jag inte gör.

Shit vilka I lands problem jag har.

Sovtajm. Ska bara busa ett tag först.'


Jag är så jävla komisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0