Tajsdag

Härligt med det blåsiga kalla vädret! jagillare starkt!
Nej men ärligt. Jag låtsades som om vårvädret hade tagit ännu ett steg och satte på mig skinnpaj och tygskor. Låtsades inte om de icke längre kännbara tårna när jag traskade bort till bussen. Satte upp huvudet mot solen och lekte cool. What to do liksom? Är det snart april så är det. Så ska snön vara obefintlig. Vilket jag antar inte kommer att hända. Så det är lika bra att ta sig in på riktigt i fantasins värld. Imorgon blir det blommig klänning, så är det bara!

imorgon är jag ledig. känns wonderful! Ska sova liiite längre, sen ska jag ta mig in till kista för att luncha med mami, handla det növändigaste och gå runt och kolla lite. Sedan blir det jobbajobbajobba.

Helgen ska tamejfan vara lugn och harmonisk! tusan vad jag ser fram emot det! Fika med bästa vänner på fredag, och bowla med tyffingarna från skolan på lördag. Kan det bli bättre? nope!

Nu ska jag ta mig in i duschens värld, efter ett svettigt 45minuters pass på spinningcykeln och ett ansträngande besök vid matbordet med våfflor.

Gokväll så länge dååååe!

 Lite kvällsmusik; ärligt så tycker jag att han borde uppträtt med den här, 100 gånger bättre en originalet. Men tror man att en klassisk slagerdänga ska slå i melodifestivalen så tror man. Dags att tänka om säger jag, Skulle absolut tyckt att han skulle vunnit med den här söta och häsliga låten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0