sista dagen i mars ju!

HÄSLIGT med lite sol. det är ju faktiskt varmt ute, och i helgen ska det bli över 10 plusgrader. Kan det bli bättre än så?
Yes! för nästa vecka är det loooooov.
Och på fredag ska jag förhoppningsvis klippa mig som jag har sagt i några månader nu. borde ringa ohc boka tid i dag faktiskt när jag tänker efter...

Men hoppas inte för mycket på väder ny peeeps, för det ska komma minst ETT snöoväder till innan våren sätter igång förstår ni. Jag vill ju inte vara någon glädjedödare eller så, but that's the truth though..

Idag har jag befunnit mig på ett museum. Utställning för rättvisa kläder typ. Rätt intressant faktiskt.
Visste du att en tredjedel av din t-shirt kräver med än 2500 liter vatten? Nej, trodde väl inte det.


Snart ska jag vara duktig och träna. Mihi*
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Anonym

va betyder häsligt?

2009-04-02 @ 21:16:01
Postat av: Anonym

härligt.

2009-04-05 @ 23:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0