Ononsosdodagog (onsdag på rövarspråket för er som är efterblivna)

Sol. Lön. Lunch med mami. Jobb. sallad. hem. plugga i 5 min. promme med hundis. lila skor.

Klockan är lite för mycket. Den är torsdag.
Börjar den hääärliga torsdagen med matteprov klockan 08.30 imorgon. Hoppas på det bästa! dom där 5 minutrarna plugg gjorde susen tror jag!

 Nu sitter jag här. som alla andra dagar. Min hund ligger i fotändan och drömmer om superstora frollikar som rullar runt på ett fält. (hon ligger och sparkar med benen samtidigt som hon på något lustigt sätt ligger och smaskar med tungan)
Själv sitter jag här, nuduschad och luktar brun utan sol.
Dags att avsluta denna hyffsat bra dagen med att måla naglarna säger jag.

(jag börjar tröttna nu. lägg er inte i. skaffa er ett eget liv. Nu orkar jag inte vara med längre. Börjar kännas som en jävla lekstuga. Vad jag gör är min ensak. Inte din. Inte era. Punkt.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

KAN NÅGON BERÄTTA FÖR MIG VAD SOM HÄNT?!?!

2009-03-26 @ 19:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0