Och så var det söndag.




Min helg har varit ovanligt lugn. skönt har det varit iallafall!
Idag blev det biotittande. He is just not that in to you. Riktigt bra faktiskt. Inte som vanliga kärleksfilmer. Bra.

Nu är det en ny vecka. Ser inte så skeptiskt på den faktiskt. För jag vet ju att i slutet av veckan kommer det alltis en helg, och veckorna har en tendens att gå otroligt fort i mitt liv. Jag klagar inte.

Nu ska jag knyta mig. måste först gå UTEVÄGEN mellan garagedörren och vanliga entrén.. eftersom pappa har bestämt sig för att måla om i hallen, vilket har spättar av min väg in i huset. så det är bara att sätta på sig foppadojjorna och springa emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0