måndag.

Homeday.
Mysigt när snön kommer och överraskar igen! Awesome! (..........)
Och helgen gick väl bra.

What more to say?
Jo, det ska bli skönt att sova.
Och jag är trött på alla barnsligheter. Vilket ord borde man använda? Grow up kanske.. Men då får jag väl en jävla massa skit senare.
Orka.

Måste plugga idag, härligheter. Mums.
Längtar tills jag får sova.



Ett litet ljus i vardagen;


Dom som ska ha en massa cred efter helgen. Utan er vet jag inte vad jag skulle göra.
I love you guys!
(riktiga vänner hänger kvar. Eller jag tänker hålla kvar på er iallafall. Som en svans. Sorry dudes, men jag lovar att  vifta på den helatiden! :D )

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin blogg du har :D

2009-03-23 @ 20:26:54
URL: http://elmyn.blogg.se/
Postat av: Paulina

Du är underbar!

Kom till mig efter skolan på fredag om du känner att du inte riktigt hinner hem innan så bjuder jag på en smaskig middag. Vi ses på fredag kväll annars! Puss sötnos

2009-03-24 @ 22:34:36
URL: http://vivalapull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0