Lördagen 2 dar försent.

Jag hade det jättetrevligt hemma hos skitkorven Emilia i Lördags. Nytt och trevligt folk i nya, trevliga områden. Däckande människor (melanieälskling) Och ALLDELES lagon mycket redbull/vodka. God frukost (för dom med aptit) och pendel hela vägen hem. Det har med andra ord varit supermysigt!
Alla älskade mig för att jag sprang runt och låtsades vara Hammarbyare i Emilias tröja. (okej, jag har nog alltid varit Hammarbyare längst inne tack vare min lilla vän Tusse) Och vid två fick jag nog och gick och la mig i fotändan av en medvetslös melanie i min (emilias) coola hammarbytröja, min (emilias) supercoola yankiie keps och mina (mina) asheta brillor. Somnade på fläcken, trött och belåten.

Tjing

    
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0