Lölölölördaag

Igår blev det en mysig fika på 60 med tjejerna. Allt som behövdes! Sen blev det hem och slumra. sådär hyffsat trött var jag efter denna vecka.
Idag har jag jobbat, Åkt hem och nu sitter jag och funtar över var som hända skall ikväll. det blir till att se! Kanske blir en hemmakväll med vovvsingen om jag inte känner för något annat.

Hatar att tiden går så fort....
Med den här farten kommer jag vara gammal och rynkig om 2 år ju.


Wellwell. Borde nog dricka någonting känner jag. har Hundhår i halsen. Gottgott.

Ciao


Kommentarer
Postat av: paul

skulle du inte på bio? :O

2009-03-29 @ 12:52:13
Postat av: rebis

nej? :O när sa jag det? :O

2009-03-29 @ 17:36:49
Postat av: Anonym

det kanske var bowla.....kmr int ihåggggg

2009-03-30 @ 11:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0