En späckad dag.

den här dagen har mest varit på resande fot.
skolan på morgonen, stan på lunchrasten, tillbaka till skolan, hem till mathilda, till vällingby för att hämta mig lilla byracka från dagmamman, hem, bråka som ett helvete med min mamma. TIllbaka till mathilda (hon bor vid tekniska högskolan, jag i spånga. smarta människor kan räkna ut att det är en bit.) och nu sitter jag här. ska straxten ta mig in i duschen och skölja av all stressen. Sedan ska jag smörja in mig med ett till lager brun utan sol. Satsar på den riktigt orange varianten. Lite vårfräscht sådär känner jag!
Imorgon har jag en lektion, vilket betyder att jag slutar vid ungefär 11. Wonderföl! Ska ta mig hem ett tag efter skolan, sedan bär det av för en trevlig middag och min älskling Paulina.

måste bara säga att jag älskar mina vänner.

Förlåt för idag baby, det var inte meningen att det blev som det blev. men min dag sken med dig iallafall, bara så du vet. den roligaste och mest hektiska dag på länge.



love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0