en Onsdag i mängden.

Idag vandrade jag och min bäste broder Jessika ända från medis till gloden. där satt vi i solen och åt stora muffins i goda smaker, och dansade med fötterna. Supermysigt. Jag fick till och med använda min solisar. Det är inte varje dag det. Sen blev det Jobbet. Fick ont i huvudet efter timmen mellan 5 och 6. Helt sjukt. folk vägrade gå någon annanstans. dom skulle komma till oss. Och som smöret på mackan kommer det någon med en stor fucking beställning för kostymnissar på något fancy kontor. och som osten på smöret ställer dom sig i min kassa. SKOJ! wihuuu.
Solen har gjort mig på bra humör idag. Det går finfint med min väst som är klar snart. Jag är ledig imorn. Funderar på att gå och lägga mig snart. allt flyter.
Har beslutsångest. Grrrr.
 Det ända som var en snedtramp på min annars väldigt raka gång var att jag försov mig imorse och kom 40 minuter försent. Förvånad över mig själv? nope.

Blir nog träna imorn som planerat. Lite dutti ska man ju vara. Det beror på om det finns något värt att träna.
Så har man ju, snäll som man är erbjudit sig själv till extraarbete imorn. Men lite klirr i kassan har ju ingen klagat på vad jag vet. Så tre imorgon ska jag skutta in till kassan och klistra på mitt fejkleénde.


Jag älskar att man kan göra dom här små, då bara MÅSTE ni lyssna på min fina musik. Annars vet ni ju inte om ni går miste på något eller inte, mihi. ENJOY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0