Borde man inte planera veckan eller?

 Jo.. jag ska fan ta och göra det.. Måndagen är förbi dock

Tisdag- En lektion (YEY) Sen tänkte jag leka lite med Mathildis i staden. Måste plugga Matte också.. och Matrial. Träna!

Onsdag- Sömnad hela dagen. superskönt. Iväg och jobba 3 timmar.

Torsdag- STUDIEDAG som för er som aldrig har haft en betyder en hel dag ledigt. Vad ska man göra? Fika med min vän!  ´Träna ska jag nog göra.. vara lite hurtig sådär! Är barnvakt åt min hund också..

Fredag- Ja Pull, vad göra? Hemma själv....

Lördag- Jobba. Sen... kanske jag har en plan. Om jag pallar.

Söndag- Vad är söndagar till för egentligen? SOVA.


GUUUUUD vilken spännande vecka.

Lite mjusik på det också:



Godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: tua

jag har också studiedag på torsdag. buuuuuuuurn

2009-03-17 @ 06:59:54
URL: http://touks.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehehe jadu vi ska leka:D jg är ledig på fredag dessutom :)

2009-03-17 @ 20:17:26
URL: http://vivalapull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0