törsdag.

mysig dag med flickorna.
Mötte upp Jessika, Tua och pull vid frid. vi satte oss i rålis och njöt av solen. pratade en massa. taggade till inför peace & love med en massa Håkanmusik. Love.

Imorgon åker jag till landet. Det suger eftersom jag missar helgens alla härligheter. Mys hos Gustav imorn och Jessikas roliga födelsedagsfekke på lödrag.. jag är en aning ledsen i ögat.
Hoppas att det blir varmt i veckan. då ska jag steka på som ett annat ägg. need some colour. Really.
förhoppningsvis kommer Tullis upp till midsommar. vi ska jag mysigt vid bryggan med midsommarkransar och jordgubbar. Skulle inte sitta fel!

Sommarlovet är nu igång med en vacker dag. Det ska regna imorgon, så det lyckan kanske inte varade länge men man kan ju alltid hoppas :) Den som lever får se!


Klicka på bilderna för lite fin festivalmusik. You need to. Verkligen. Jag lovar.


 





 


 


Kommentarer
Postat av: Helena Nygrund

Men fina Becka! Jag tror vi har likadan jacka!? Skinnjacka från HM??? Bra smak! Hihi. Hoppas att du får det skönt trots att du missar allt sköj! Trist! Puss puss gumsan!

2009-06-12 @ 10:24:51
Postat av: Rebecka

HAHA, ja det kanske vi har :D den är supersnygg! och billig var den :)

Jo.. lite trist är det.. men det ska bli skönt att komma upp till landet också faktiskt! :D hoppas ni får världens bästa midsommar :) Saknar er! fin blogg duhar föresten :) den ska jag läsa varje dag! Pusspusspuss

2009-06-12 @ 13:58:48
Postat av: TUA

Jag ringer och hör av mig.

Jordgubbar och midsommarkransar lät helt underbart. PUSS !

2009-06-12 @ 14:29:53
URL: http://bedstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0