Jag har ej dött, bara legat på latsidan i någon vecka!

Tjo, vad händer?
Själv har jag legat döttssjuk (i tre dagar) denna vecka. Veckan innan var jag ju på Peace and love (som nog inte har varit så svårt att missa) Det var helt Fabolous! Eller, nja. Det var ju en jävla massa skräp. Men Förutom skräpet.
Det som man kan sammanfatta peace and love med är väl; Smuts, varmt som fan, langos, mycket "sitta mark", öronproppar, Mycket skratt, fulla människor, Underbart, HÅKAN HELLSTRÖM VAR KUNG.

Ska nog lämna det där. Kanske att det kommer upp lite bilder om så orkas från min sida.

Men ni kan få en bild på mig från när jag just hade mjölkat korna (liteskämtsådärhahavadroligt)



Imorgon lämnar min familj min helt ensammen i mitt läskiga hus. En hel vecka. Men det gör inte så mycket. Jag ska ändå jobba nästan hela veckan! Och veckan efter det drar jag till Götet! Kanske blir så att jag Träffar min lilla plutt Emilia när jag är där nere? Det råkar ju vara så att hon har bott på samma ställe där mina släktingar bor nu :) Det skulle vara extra trevligt!

Nu ska jag nörda mig med annat.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0