Biokväll

Fy vad det regnar. Och det är sånt här äckligt regn också, som man knappt känner men blir jätteblöt av.. Skulle faktiskt hellre ha spöregn och storm. Mycket mysigare.

Ikväll blir det Bio med Melanie. The Propotial. Skulle velat se Baksmällan, men den hade hon redan sett. Så jag får väl nöja mig med den då! Men den verkar också bra!

Imorgon avslutas min föräldrarfria vecka. Den har faktiskt varit lite småtrist.. Men sure, det är alltid skönt att vara själv hemma.

Njeeeee, har inget bra att skriva. Inget alls faktiskt.
Måste äta något, Och eftersom jag är superlat och inte orkar laga mat får det bli en såndär liten låda som ligger i frysen och som bara är att värma i mikron. Idag blir det lasagne!

In and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0