för när man planerar helgen har man något att längta efter.

fan vad fort helgerna går. Det är nästan lite jobbigt. Men jag har väl haft en okej helg. Rätt lungt måste jag säga.
Idag tränade jag. första gången på ett tag, och något säger mig att jag kommer ha en jävla värk imorn.
Jag hatar träningsvärk. En av anledningarna att jag inte vill träna. Men fan var bra man mår precis efterråt alltså. Det gör det hela värt någonting.
Då har vi planerat nästa helg då. eller iallafall fredagen. Middag hos Cia förhoppningsvis. det ska bli mys. Nu kanske veckan går liiiiiite fortare!

Någon viskade i mitt öra att jag borde städa mitt rum. Kanske var det en dammråtta. Jag vet inte..
pos


Kommentarer
Postat av: tussilou.

they bring me sexy back!

2009-01-12 @ 00:47:12
URL: http://touks.blogg.se/
Postat av: elvis

yää, the motherboys don't know how to act!

2009-01-12 @ 16:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0